Postup objednání a možných změn v jeho průběhu:
- zadáte objednávku a odešlete jí
- my jí zpracujeme, překontrolujeme a zašleme Vám zálohovou fakturu emailem
- pokud je součástí výrobku textilní materiál, zašleme Vám navíc ustřižený vzorek zvoleného materiálu a tištěnou fakturu
Po celou dobu těchto třech úkonů můžete vše libovolně měnit - rozměry, výrobky, počty kusů atp...
- vždy následuje další zaslání zálohové faktury, ve které musí být uvedeny všechny změn, které jste s námi konzultovali, a popis finálního výrobku musí odpovídat Vašim požadavkům
Opět lze vše měnit.
Uhrazení faktury
- Ve chvíli uhrazení faktury předáváme platbou stvrzené údaje výrobě. V této fázi považujeme za neplatné jakékoliv dříve měněné skutečnosti a držíme se výhradně zadání dle hrazené faktury. Pokud v této fázi požadujete nějakou změnu, tak jí provádíme jen tehdy, pokud již výrobek nebyl vyroben a vše si ztvrzujeme písemně.
NAŠÍ JEDINOU SNAHOU JE DODAT VÁM TO, CO OČEKÁVÁTE!